balandžio
29

Medicinos turizmo skatinimas ekonomiškai naudingas tiek įmonėms, tiek valstybei

Lietuva tampa patrauklia šalimi ne tik norintiems pramogauti ir pažinti lietuvišką kultūrą užsienio šalių piliečiams, tačiau ir už prieinamą kainą pailsėti SPA centre ar atlikti gydymosi procedūras.
Medicinos turizmas laipsniškai populiarėjo pastaraisiais metais.  Augant emigracijai iš Lietuvos ir remiantis įvairiais šaltiniais medicinos turistų srautas tik didės, kadangi gydytis ar lepintis grįžta ir daug Lietuvą palikusių piliečių bei jų rekomendacijomis pasikliaunantys draugai, pažįstami, kolegos užsieniečiai.
Įmonės, siūlančios medicinos paslaugas, yra suinteresuotos save pristatyti kuo plačiau. Siekiant ilgalaikio konkurencingumo augimo, įmonės siekia stiprinti medicininio turizmo veiklą, plėsti esamas bei ieškoti naujų eksporto rinkų. Parodos, vykstančios užsienyje  -tai galimybė pristatyti savo įmonę, Lietuvą ir teikiamas paslaugas.
Viena tokių įmonių - UAB „ULA Technologies“,  įgyvendino projektą pagal Europos Sąjungos struktūrinių fondų priemonę „Naujos galimybės“. Projekto tikslas - užsienio partnerių paieška ir pardavimų užsienio rinkose didinimas. Įgyvendinimo metu UAB „ULA Technologies” dalyvavo tarptautinėse turizmui, įskaitant ir medicininį (sveikatinimo ir sveikatos) turizmą, skirtose parodose, siekiant padidinti savo prekės ženklo „MedLT“ žinomumą.
Nuo 2014 m. spalio iki 2015 m. balandžio mėnesio  įmonė, investavusi 37 tūkst. Eur ES fondų paramos, dalyvavo šešiose specializuotose turizmo, įskaitant ir medicininį turizmą, parodose Ukrainoje, Suomijoje , Norvegijoje, Vokietijoje, Švedijoje  ir Azerbaidžane.
Parodų metu UAB „ULA Technologies” pristatė prekės ženklą „MedLT” ir įmonės ir jos partnerių siūlomas sveikatos ir sveikatinimo paslaugas, apimančias SPA paslaugas, plastinę chirurgiją, stomatologiją, ortopediją, dermatologiją, ginekologiją, urologiją, akių ligų gydymą, širdies ligų gydymą, kosmetologiją, reabilitaciją, įskaitant ir vaikų reabilitaciją.
Projekto metu įmonės įgyta patirtis leis maksimaliai tiksliai išskirti ir susikoncentruoti ties didžiausią potencialą turinčiomis eksporto rinkomis. Įmonė pripažįsta, kad dalyvavimas tarptautinėse parodose  padidino  ne tik ženklo „MedLT“ ir UAB „ULA Technologies“ siūlomų paslaugų žinomumą, bet sudarė galimybę populiarinti Lietuvą kaip turizmo kryptį. Tai leis pritraukti didesnius užsienio turistų, įskaitant tuos, kuriems reikalingos medicininės ir sveikatinimo bei sveikatingumo paslaugos, srautus.
Projekto įgyvendinimas darys teigiamą poveikį ne tik UAB „ULA Technologies“ ilgalaikio konkurencingumo augimui, bet ir prisidės prie naujų aukštos kvalifikacijos darbo vietų sukūrimo bei esamų darbo vietų išlaikymo.
Įvairių rinkos tyrimų metu pripažįstama, jog norint skatinti medicinos turizmą Lietuvoje, labai svarbus glaudus viešųjų ir privačiųjų įstaigų glaudus bendradarbiavimas.
 Gegužės 4 d. baigsis kvietimas teikti paraiškas pagal priemonę „Naujos galimybės“. Būtent šio kvietimo metu, pagal kvietimo sąlygas, į parodas turėtų važiuoti mažiausiai penkių įmonių grupė , kurios savo paslaugas pristatys kartu.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.