Naujas galimybes „Utenos trikotažui“ suteikė „Naujos galimybės
2015 m. vasario mėnesį AB „Utenos trikotažas“ baigė įgyvendinti projektą - AB „Utenos trikotažas“ partnerių paieška dalyvaujant tarptautinėse parodose“, iš dalies finansuotą Europos Sąjungos (ES) Regioninės plėtros fondo lėšomis pagal priemonę „Naujos galimybės“. Bendra šio metus užtrukusio projekto vertė pagal sutartį su Lietuvos verslo paramos agentūra sudarė 51 tūkst. Eur, į projekto įgyvendinimą pati bendrovė investavo apie 20 tūkst. Eur nuosavų lėšų.
Ši bendrovė - tik viena iš daugelio įsitikinusių, jog investuojant ES paramą atsiveria naujos galimybės, vykdoma tolimesnė verslo plėtra tarptautinėse rinkose.
Besibaigiant 2014-iesiems Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) surengtame konkurse „Lietuvos metų gaminys 2014“ AB „Utenos trikotažo“ inovacija – moteriška palaidinė iš merino vilnos su šilku – buvo įvertinta aukso medaliu. Su gaminiu, kuris pripažįstamas Lietuvoje, lengviau žengti žingsnius užsienio rinkose. Aukso medaliu apdovanota palaidinė yra populiariausias AB „Utenos trikotažas“ apatinio trikotažo ir miego rūbų prekės ženklo ABOUT kolekcijos gaminys.
Akcinė bendrovė „Utenos trikotažas” buvo įkurta 1967 metais ir tapo viena didžiausių įmonių Baltijos šalyse. AB Utenos trikotažo gamybiniai pajėgumai apima pilno ciklo gamybą nuo mezgimo iki pat galutinio produkto, pateikiamo vartotojui. Apie 90 proc. produkcijos bendrovė eksportuoja į Vakarų Europą. Bendrovės produkcija parduodama stambiems mažmeninės prekybos tinklams ir pasiekia galutinius vartotojus daugiau nei 50 valstybių.