balandžio
02

Naujas galimybes „Utenos trikotažui“ suteikė „Naujos galimybės

2015 m. vasario mėnesį AB „Utenos trikotažas“ baigė įgyvendinti projektą  -  AB „Utenos trikotažas“ partnerių paieška dalyvaujant tarptautinėse parodose“, iš dalies finansuotą Europos Sąjungos (ES) Regioninės plėtros fondo lėšomis pagal priemonę „Naujos galimybės“. Bendra šio metus užtrukusio projekto vertė pagal sutartį su Lietuvos verslo paramos agentūra sudarė 51 tūkst. Eur, į projekto įgyvendinimą pati bendrovė investavo apie 20 tūkst. Eur nuosavų lėšų.

Projekto įgyvendinimo metu įmonė dalyvavo tarptautinėse parodose Vokietijoje, Rusijoje, Prancūzijoje. Parodose AB „Utenos trikotažas“ pristatė savo produkciją ir paslaugas, išplatino projekto metu parengtą rinkodaros medžiagą, parodose plačiau skleidė informaciją apie įmonės produkdidino įmonės žinomumą.
Bendrovė jau prieš tai yra įgyvendinusi du projektus pagal ES struktūrinių fondų priemonę „Naujos galimybės“.
Per kelis metus buvo atliekami net aštuonių užsienio šalių rinkų tyrimai. Buvo vertinamas Austrijos, Vokietijos, Ispanijos, Italijos, Prancūzijos, Šveicarijos, Danijos, Švedijos rinkų talpumas bei šių rinkų nišos, kurias galėtų užpildyti trikotažo gaminiai iš Utenos. Įmonės darbuotojai, tiesiogiai stebėdami ir vertindami potencialių konkurentų, jau dirbančių šiose rinkose, pardavimų veiklą, vertino panašių gaminių pasiūlą, kainą, pardavimus, rinkodaros politiką.

Ši bendrovė  - tik viena iš daugelio įsitikinusių, jog  investuojant ES paramą atsiveria naujos galimybės, vykdoma tolimesnė verslo plėtra tarptautinėse rinkose.

Besibaigiant 2014-iesiems Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) surengtame konkurse „Lietuvos metų gaminys 2014“ AB „Utenos trikotažo“ inovacija – moteriška palaidinė iš merino vilnos su šilku – buvo įvertinta aukso medaliu. Su  gaminiu, kuris pripažįstamas Lietuvoje, lengviau žengti žingsnius užsienio rinkose. Aukso medaliu apdovanota palaidinė yra populiariausias AB „Utenos trikotažas“ apatinio trikotažo ir miego rūbų prekės ženklo ABOUT kolekcijos gaminys.

Akcinė bendrovė „Utenos trikotažas” buvo įkurta 1967 metais ir tapo viena didžiausių įmonių Baltijos šalyse. AB Utenos trikotažo gamybiniai pajėgumai apima pilno ciklo gamybą nuo mezgimo iki pat galutinio produkto, pateikiamo vartotojui. Apie 90 proc. produkcijos bendrovė eksportuoja į Vakarų Europą. Bendrovės produkcija parduodama stambiems mažmeninės prekybos tinklams ir pasiekia galutinius vartotojus daugiau nei 50 valstybių.

 
Daugiau informacijos apie šiuo metu aktyvią ES fondų priemonę „Naujos galimybės“ ČIA.
 

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.