lapkričio
09

Priemonės „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ projektų vykdytojų dėmesiui

Primename priemonės „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ projektų vykdytojams, kad vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 25 str. 8 dalimi, apibūdinant pirkimo objektą, techninėje specifikacijoje negali būti nurodytas konkretus modelis ar šaltinis, konkretus procesas ar prekės ženklas, patentas, tipai, konkreti kilmė ar gamyba, dėl kurių tam tikroms įmonėms ar tam tikriems produktams būtų sudarytos palankesnės sąlygos arba jie būtų atmesti. 
 
Toks nurodymas yra leistinas išimties tvarka, kai pirkimo objekto yra neįmanoma tiksliai ir suprantamai apibūdinti pagal šio straipsnio 3 ir 4 dalių reikalavimus. 
 
Šiuo atveju nurodymas pateikiamas įrašant žodžius „arba lygiavertis“, todėl pirkimo sąlygose, taip pat ir techninėse specifikacijose neturi būti nurodomi konkretūs socialiniai tinklai: „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“, „Youtube“; konkretus numatomas naudoti kanalas „Google Display Network“; konkretūs „Google“ įrankiai („Google ad“, „Google Adwords“) ir pan. 
 
Rekomenduojame nenurodyti konkrečių socialinių tinklų, interneto portalų ir kt. pavadinimų, o įvardinti jų kokybinius bei kiekybinius rodiklius (didesnis tiražas, tikslinė auditorija, nagrinėjamos aktualijos, žiūrovų, lankytojų skaičius, pasiekiamumas ir pan.). Mažos vertės pirkimų atvejais, kai perkančioji organizacija pagal pasitvirtintas supaprastintas viešųjų pirkimų taisykles numato taip pat taikyti VPĮ 25 str. 8 d. nuostatas, ji turi laikytis aukščiau nurodytos tvarkos.
 
Komunikacijos skyrius
(8 5) 268 7411
 

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.