lapkričio
08

Turizmo e-rinkodaros projektai žada gerinti Lietuvos įvaizdį

Pasibaigus „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodaros“ antrajam kvietimui Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) baigė vertinti 29 paraiškas, 21 projektui yra skirtas finansavimas, kurių suma sudaro 3,67 mln. Eur.

Pagal šią priemonę buvo pateikta 13 paraiškų iš Vilniaus, 5  - Utenos,  3 – Kauno, 2 – Alytaus,  1 – Panevėžio, Klaipėdos ir Telšių apskrityje veikiančių įmonių. Iš viso projektams įgyvendinti įmonės prašė 4,3 mln. Eur ES struktūrinių fondų lėšų.  

„Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodaros“ kvietimu siekiama didinti kultūros ir gamtos paveldo objektų, esančių prioritetiniuose turizmo plėtros regionuose, lankomumą ir žinomumą.
 

Tikimasi sumažinti vis dar jaučiamą turizmo informavimo stygių   
 

Finansavimą gavusiuose projektuose, atsiskleidžia kultūros ir gamtos paveldo objektų žinomumo problematika. Asociacijos „Gamtos parkai" teigimu, informacijos sraute jaučiamas turizmo informavimo stygius susijęs su viešąja infrastruktūra. Siekdama į Varėnos rajono lankytinus objektus pritraukti daugiau keliautojų, asociacija „Gamtos parkai“ pateikė projektą, kurio įgyvendinimo metu bus sukurta specializuota interneto svetainė - pritaikyta ir neįgaliesiems. Svetainės lankytojai turės galimybę pasiekti detalius aprašymus apie objektus bei lengvai suprantamas piktogramas, leidžiančias iš anksto numatyti, ar poilsio zonoje yra laužavietė, sąlygos neįgaliesiems, stalai, suoliukai prisėsti ar prieplauka. Išsivysčiusi turizmo infrastruktūra suteikia galimybes kokybiškai susiplanuoti išvykas, kad ir kokį kelionės būdą pasirinktume.

Vakarų Europoje ir Amerikoje populiaru vykti atostogų kemperiais, nors Lietuvoje šis atostogų būdas dar nėra itin pamėgtas. Lietuvos kempingų asociacija pastebi, kad Lietuvoje, palyginti su kitomis Europos šalimis trūksta specializuotos informacijos, nameliams ant ratų skirtų ženklų, sustojimo vietų ir informacijos apie netoliese kempingų esančius paslaugas teikiančius servisus. Lietuvos kempingų asociacija siekia įgyvendinti projektą „Nacionalinių autoturizmo maršrutų e-rinkodara", kurio vienas iš pagrindinių tikslų panaudojus e-rinkodaros priemones informuoti vietos ir užsienio turistus apie keliavimo kemperiais galimybes Lietuvoje. Įgyvendinant šį projektą bus sukurti turizmo produktai, skirti padidinti gamtos ir kultūros paveldo objektų žinomumą. Projekto autoriai tikisi, kad Lietuvos turizmo produktų ir turistinių vietovių, šalia kurių įsikūrę kempingai, žinomumas tikslinės rinkos šalyse, tokiose kaip Vokietija, Švedija, Suomija ar Prancūzija, padidėtų, o kokybiška informacijos sklaida prisidės prie Lietuvos, kaip patrauklios šalies keliaujantiems kemperiais, įvaizdžio formavimo.
 

 Netradicinės e-rinkodaros priemonės
 

Kaunas ir toliau stebina Lietuvą savo originaliais sprendimais. Kauno miesto savivaldybės administracijos vykdomu projektu „Nemuno Žemupio kultūros ir gamtos paveldo objektų animavimas e-rinkodaros būdais“ bus siekiama skatinti Nemuno žemupio pakrantėse esančių kultūros paveldo objektų lankymą, vietinį bei atvykstamąjį turizmą Kauno miesto bei Kauno rajono paupių teritorijose, kultūros paveldo objektų lankymą ir pažinimą. Projekto metu bus kuriamas inovatyvus pažintinio turizmo įrankis – interaktyvus žaidimas. Jam parengti bus diegiamos virtualios realybės ir išplėstinės realybės technologijos. Tikimasi, kad šis žaidimas supažindins vartotoją su Nemuno žemupio paveldo objektais ir prisidės prie patrauklaus ir šiuolaikiško Kauno miesto ir Kauno rajono turistinio įvaizdžio formavimo. Projekto metu bus sukurtas ir projektą pristatantis interneto puslapis. „Nemuno Žemupio kultūros ir gamtos paveldo objektų animavimas e-rinkodaros būdais“ projektas bus įgyvendinamas kartu su partneriu - viešąja įstaiga  „Kaunas 2022“, kuri garsėja šiuolaikiškais projektais, prisidedančiais prie Kauno miesto ir Kauno rajono bendruomenių pokyčių.

Dar vieną žaidimą, skirtą paskatinti gamtos paveldo objektų lankomumą, inicijavo ir Šilutės rajono savivaldybės administracija. Projektas „Pažink pamario kraštą keliaudamas paukščių keliu" viešins gamtos paveldo objektus, esančius Šilutės bei Neringos rajonuose. Projekto įgyvendinimo metu bus sukurtas žaidimas, kuris, pasak projekto autorių, padės geriau pažinti ornitologinį turizmą ir į pamario kraštą pritraukti daugiau lankytojų.  
 

Nepamirštas liko ir architektūrinis paveldas
 

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija vykdys projektą „Lietuva architektūros kampu“, kurį įgyvendinant bus sukurta internetinė svetainė skirta keliautojams, besidomintiems specifine architektūra. Šioje svetainėje turistas turės galimybę susidaryti individualizuotą maršrutą, pasinaudojęs interaktyvių vaizdo filmų, 3D turų peržiūra, gauti reikiamą informaciją apie specifinės architektūros stilių klasifikuojamus pažintinius objektus.

Lietuvos pilių ir dvarų asociacijos pateiktame projekte elektroninės rinkodaros priemonėmis, bus siekiama didinti prioritetinėse turizmo traukos vietovėse esančių kultūros paveldo objektų – pilių ir dvarų žinomumą. Projekto metu bus įgyvendinamos įvairios elektroninės rinkodaros priemonės – sukurta Lietuvos pilims ir dvarams skirta reprezentatyvi internetinė svetainė, optimizuota paieškos sistemoms. Vykdoma reklama Lietuvos ir užsienio interneto portaluose, socialinių tinklų rinkodara bei kuriama nauja vaizdinė medžiaga. Lietuvoje esančios pilys ir dvarai bus garsinami ir pristatomi kaip išskirtinės vertės saugotini objektai.

Tikimasi, jog „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodaros“ kvietimas paskatins kultūros ir gamtos paveldo objektų, esančių prioritetiniuose turizmo plėtros regionuose, lankomumą ir žinomumą ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje.


Daugiau informacijos:
LVPA Komunikacijos skyrius
El.p.: komunikacija@lvpa.lt
Tel. nr: (8 5) 2034866

 

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.