birželio
01

ES investicijos padeda „Aciety“ augti iki globalaus tinklo

Nuo 30 Lietuvos bendrovių tinklo iki daugiau nei 1600 Europos įmonių vienijančios informacinių technologijų plėtros ir programinės įrangos produktų platformos – nedažnas verslas gali pasigirti tokiu augimo šuoliu, kokį per veiklos dešimtmetį padarė Kaune veikiantis startuolis „Aciety“.

Trijų ambicingų jaunuolių įkurta įmonė veiklos pradžiai minios (sutelktinio) finansavimo būdu sugeneravusi apie 30 tūkst. Eur, šiandien skaičiuoja gautas bemaž 3 mln. Eur ES investicijas, skirtas 11 „Aciety“ baigtų ar tebevykdomų projektų. Tarp jų – 6, kurie įgyvendinami bendradarbiaujant su Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA).

Paskui viziją – atrištom rankom

Pasak vieno iš bendrovės įkūrėjų Dovydo Bulanavičiaus, ES investicijos įmonei padėjo ne tik stipriai augti, bet ir išsaugoti pačioje pradžioje pasitrinktą veiklos finansavimo modelį.

„Jos mums atrišo rankas. Pirmiausia, mes galime vystyti technologijų sprendimus, neatiduodami dalies savęs „verslo angelams“ ar kitiems instituciniams finansuotojams, kurie paprastai turi savo kapitalo panaudojimo viziją. O mes norėjome naujų horizontų, turėjome savo viziją, ir ES investicijos kaip tik ir padėjo ją versti tikrove“, − pasakoja D. Bulanavičius.

„Aciety“ yra gavusi ES investicijų pagal LVPA vykdomas priemones „Verslo klasteris LT“, „InoConnect“, „Dizainas LT“, „Eksperimentas“. Pastarosios priemonės finansuojamas bemaž pusantro milijono eurų bendros vertės projektas yra dirbtinio intelekto sprendinys, kuris pakels bendrovės efektyvumą ir produktyvumą į aukštesnį lygį ir gerokai padidins jos vertę rinkoje.

Kuriama analogų rinkoje neturinti sistema, kurios tikslas yra maksimaliai automatizuota, saugiai valdoma ir efektyvi platforma, jungianti programavimo paslaugų teikėjus ar rinkoje jau egzistuojančius programinės įrangos produktų (kodo) valdytojus su tokių paslaugų ar produktų gavėjais − klientais.

Sėkmės raktas slypi technologijose

Anot D. Bulanavičiaus, viena iš kertinių tinklo efektyvumo priežasčių – galimybė auginti savo tiekėjų srautą ir iš jų generuoti klientūrą, nes jei neturi klientų – esi neįdomus tiekėjams, kai neturi tiekėjų, tai negali susirasi ir klientų.

Save sėkmės projektu vadinanti įmonė šiandien klientams gali pasiūlyti per 400 IT programinių produktų. Išsiaiškinusi kliento poreikį, ji atrenka labiausiai jam tinkančias 3–5 įmones, iš kurių jis pats pasirenka partnerį.

Tuo pat metu darbuotojų skaičius per dešimtmetį išliko beveik nepakitęs – apie 10 žmonių, ir kol kas nėra poreikio komandą didinti. Efektyvumo siekianti IT rinkoje veikianti platforma išnaudoja technologijų pažangą, kuri leido pasiekti 95 proc. projektų įgyvendinimo sėkmę, kai vidutinė rinkoje – 85 proc.

Pasak D. Bulanavičiaus, įmonė išlaiko startuolio mentalitetą, skrupulingai naudoja išteklius, stengiasi ištraukti kuo daugiau naudos iš kiekvieno euro. Todėl seka naujus ES investicijų kvietimus, kad galėtų įgyvendinti daugiau klientams reikalingų projektų.
 
 
 
 

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.