Vykdydama COVID-19 plitimo prevenciją ir siekdama apsaugoti visuomenės narių sveikatą, Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) informuoja, kad šiuo metu klientų projektų patikros yra atidedamos vėlesniam laikotarpiui.
Šis pasikeitimas galioja apsilankymams planuojamose projektų įgyvendinimo vietose, tarpinėms patikroms ir suplanuotoms pasibaigusių projektų patikroms.
LVPA vadovas Aurimas Pautienius-Želvys akcentuoja, kad tokiu atveju, jei yra gautas ar planuojamas gauti galutinis mokėjimo prašymas, bus vykdoma dokumentinė patikra nevykstant į projekto įgyvendinimo vietą.
„Siekiant nestabdyti išmokėjimų projektų vykdytojams, atliksime dokumentinę patikrą ir sutarsime, kada įvyks projekto įgyvendinimo laikotarpiu įsigyto ar sukurto turto apžiūra“, – teigia A. Pautienius-Želvys.
Jei yra būtina atlikti dokumentinę patikrą, LVPA kreipsis į projekto vykdytoją ir raštu informuos, kaip tokia patikra įvyks bei paprašys pateikti jai reikalingus dokumentus ir (ar) nuotraukas per DMS sistemą.
LVPA užtikrina, kad kiekvieną atvejį spręsime kartu, atsižvelgdami į projektų vykdytojų situaciją ir ieškodami tinkamų sprendimų.
Esant kritinėms situacijoms, svarstysime projektų veiklų vykdymo termino pratęsimo klausimus.
Dėl konkrečių su jūsų projektais susijusių klausimų prašome kreiptis į atsakingą projektų vadovą.
Dėl bendrų klausimų apie apsilankymus planuojamuose projektų įgyvendinimo vietose ir patikrų pasikeitimų prašome kreiptis paštu
[email protected].