gruodžio
08

Nuolat geriname teikiamų paslaugų kokybę

Kaip ir kasmet, Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) nuolat tobulina veiklos procesus ir teikiamų viešųjų paslaugų kokybę. Siekdama didinti ES investicijų projektų vykdytojų pasitenkinimo lygį teikiamomis paslaugomis, tobulinti konsultavimo, paraiškų vertinimo, projektų įgyvendinimo, projektų rezultatų priežiūros procesus ir užtikrinti aukštą teikiamų viešųjų paslaugų kokybę, LVPA kartu su partneriais, UAB „Rinkos tyrimų centras“, atlieka klientų pasitenkinimo analizę – kokybinius ir kiekybinius tyrimus.

Keliems tūkstančiams potencialių respondentų jau išsiųstos apklausos anketos. Dėkojame Jums už aktyvų dalyvavimą apklausoje. Mums svarbi kiekvieno iš Jūsų nuomonė ir pastabos, tad, jeigu per kasdienių darbų gausą dar nespėjote atsakyti į mūsų klausimus ir norite tai padaryti, kreipkitės elektroniniu paštu: komunikacija@lvpa.lt ir mes jums išsiųsime kiekybinio tyrimo anketą.

Garantuojame visišką atsakymų anonimiškumą – visi duomenys bus analizuojami ir pateikiami tik apibendrintai. Klientų pateiktus duomenis tvarkome vadovaudamiesi 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 direktyva dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo.

Jau greitai, gruodžio 23 dieną, paskelbsime apibendrintą tyrimo rezultatų analizę.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.