balandžio
29

Pristatyta LVPA 2020 metų veiklos ataskaita

2020-ieji Lietuvos verslo paramos agentūrai (LVPA), kaip ir visai ekonomikai, buvo iššūkių metai. Nepaisant su pandemija susijusių veiklos apribojimų, agentūra įvykdė ir viršijo daugumą planuotų rodiklių.

Pasak LVPA direktoriaus Aurimo Želvio, svarbiausias agentūros prioritetas buvo ir yra orientavimasis į klientų poreikius. „Todėl net ir sudėtingomis sąlygomis atsirado naujų galimybių toliau mažinti administracinę naštą pareiškėjams ir projektų vykdytojams: plačiau pradėti taikyti atrankiniai pirkimo dokumentų, mokėjimo prašymų patikrinimai, atrankinės projektų patikros vietose, vadovaujantis atliktu projektų rizikos vertinimu“, − pabrėžia A. Želvys.

LVPA vadovas atkreipia dėmesį, kad nauji iššūkiai sudarė naujas galimybes toliau tobulinti ir efektyvinti pagrindinius veiklos procesus, orientuojantis į rezultatą,  skaitmenizavimą, produktyvumo didinimą.

Per 2020 m. buvo gauta 7 010 mokėjimo prašymų − 38,7 proc. daugiau nei 2019 m. Tinkamai suvaldyti tokį padidėjusį mokėjimo prašymų srautą padėjo ir LVPA patobulintas mokėjimų valdymo procesas.

Nors pernai daugelis projekto vykdytojų savo valia arba priverstinai mažino projektų veiklas arba jos truko ilgiau nei planuota, vis dėlto, rezultatai rodo teigiamus pokyčius: gauta kvietimų paraiškų 38 proc. daugiau, įvertinta − 34,1 proc. daugiau nei 2019 m.; sudarytų projekto sutarčių finansavimo planas viršytas 62,8 proc.; 117,9 proc. padidėjo patikrintų veiklos vykdymo priežiūros pranešimų skaičius.

Nauja veiklos misija, kurios ėmėsi LVPA 2020 m. ir tęsia šiemet − subsidijų priemonės, bendradarbiaujant su Valstybine mokesčių inspekcija. COVID-19 priemonėje “Subsidijos mikroįmonėms” įvertintos 41 692 mikroįmonės už 112,5 mln. Eur, o priemonėje “Turgavietės mokesčio kompensacija“ įvertintos 5 699 prekeivių paraiškos už 1,7 mln. Eur.

„Džiugu, kad klientai pastebi ir vertina mūsų dėmesį jiems ir tobulinamas paslaugas. Pernai atliktas nuomonių tyrimas parodė, kad teigiamai vertinančių LVPA teikiamų paslaugų kokybę klientų skaičius išaugo iki 92,2 procentų“, − kalba agentūros vadovas.

A. Želvys pabrėžia, kad ir šiemet LVPA bus itin svarbu toliau užtikrinti aukštus veiklos standartus, nuolat tobulinti kompetencijas bei taikyti inovatyvius sprendimus, dalytis gerąja patirtimi, pagarbiai bendrauti su išgyvenimo dilemas sprendžiančiais klientais bei partneriais, konstruktyviai įveikti iššūkius.

Su LVPA 2020 m. veiklos ataskaita galite susipažinti čia.
 

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.