Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) pristato 2019 m. veiklos ataskaitą. LVPA direktoriaus Aurimo Pautieniaus-Želvio teigimu, 2019-ieji agentūrai buvo kryptingi ir efektyvūs veiklos metai, kurie leido dar stipriau atliepti suinteresuotųjų šalių poreikius ir klientų lūkesčius, tobulinti teikiamų paslaugų kokybę, orientuojant ją į kuriamos atsakingam klientui naudos motyvą.
„Džiaugiamės ir tęsiame darbus, kurių rezultatai nukreipti Europos Sąjungos investicijų verslui tvarų valdymą“, – sako LVPA vadovas.
2019 m. LVPA patobulino veiklos procesų žemėlapį, identifikavo kliento patirties kelio, ES investicijų valdymo etapų problemas ir rizikas skaitmeninės transformacijos kontekste. LVPA klientų 2019 m. metinio tyrimo rezultatais, 96 proc. apklaustųjų teigiamai vertino LVPA teikiamas viešąsias paslaugas, o 95,3 proc. apklaustųjų buvo patenkinti LVPA teikiamų paslaugų kokybe, NPS indeksas sudarė 57,1.
„LVPA – ES investicijų valdymo ir kontrolės sistemos dalis, todėl pastangas telkėme korporatyvinių vertybių įgyvendinimui: mums rūpi klientų problemos, nuolat mąstome kaip progresuoti mažinant administracinę naštą, veikiame drąsiai ir skaidriai“, – komentuoja A. Pautieniaus-Želvys.
LVPA ir toliau sieks prevencinio požiūrio į veiklos ir projektų rizikų valdymą stiprinimo, suinteresuotųjų šalių, projektų savininkų įsitraukimo, efektyvaus projektų apimčių valdymo, skirs didelį dėmesį vertės sukūrimo kompetencijoms, nuo kurių priklauso investicijų grąža, inovatyvios ekonomikos plėtra.
„Kaip ES investicijas vertinanti, administruojanti tikslines projektų priemones ir projektų rezultatus analizuojanti, konsultuojanti bei profesionalaus projektų valdymo kompetencijos svarbą akcentuojanti organizacija, stengiamės ir toliau padėti suteikiant galimybes nacionaliniam verslui išlikti konkurencingam. Verslo projektai yra ekonomikos variklis, todėl daugiausiai išmokstame iš sėkmingų projektų, kurių dėka įmonės tampa modernesnėmis, inovatyvesnėmis ir tvaresnėmis“, – teigia LVPA direktorius.
Su visa ataskaita galite susipažinti
čia.